楚乔

把握每一天,享受每一天,不害怕改变和失望,无论多少岁,都可以时尚,都可以保持天真之心,都有得到幸福的机会,只要不放弃。
Goodbyes and Autumn Skies Chase Coy
Never Change - Chase Coy

温暖的春日,分享一首温暖的歌,愿每个人都能勿忘初心。


If you hear this wherever you are

无论你在哪里如果你听到这个
Just know I need you here

就知道我现在需要你
I need you near me now

想你在我身旁
You were brighter than the pale white moon

比月光更明亮
Reflected in your eyes

那是你眼中的光
So I guess it's no surprise

所以这理所当然
I can't forget you

我永远无法把你忘记
No matter what I do

无论我身处何方

I will always carry you in my heart

我将永远把你放在我心里
You'll always be my shooting star

你永远是我的那颗星
Autumn days will fade away

四季在变幻
But memories will always stay the same

回忆却永恒
I'm hoping you will never change

我希望你永远不会改变
Don't ever change

永远不要改变

I just need to slow down for a while

我想停下来
I'm missing your warm smile

去想念你 温暖的微笑
And the way you used to say

你曾经说过
"stay with me till the daylight breaks“ 

愿和我一起到白日尽头

No matter what it takes

无论发生什么

Just say you'll stay" 

你都在那里

评论
热度(7)
© 楚乔 | Powered by LOFTER