楚乔

把握每一天,享受每一天,不害怕改变和失望,无论多少岁,都可以时尚,都可以保持天真之心,都有得到幸福的机会,只要不放弃。
Somewhere Only We Know Lily Allen
Somewhere Only We Know - Lily Allen

有一个地方只有我们知道


Somewhere Only We Know只有我们知道的地方

I walked across an empty land 我走过一片空旷的土地,

I knew the pathway like the back of my hand 我对这条小路了若指掌。

I felt the earth beneath my feet 感觉着我脚下的土地 ,

Sat by the river and it made me complete 坐在河边使我感到完整。

Oh simple thing where have you gone 简单的一切,你去哪里了?

I‘m getting old and I need someone to rely on 我变老了,需要有所依靠。

I came across a fallen tree 我无意中发现一颗枯萎的树,

I felt the branches of it looking at me 感觉到树枝在看着我。

Is this the place we used to love? 这是我们曾经爱过的那个地方吗?

Is this the place that I‘ve been dreaming of? 这是我一直梦着的地方吗?

Oh simple thing where have you gone哦,简单的一切,你去哪里了?

I‘m getting old and I need something to rely on 我变老了,需要有所依靠。

And if you have a minute why don‘t we go 如果你有一点时间为什么我们不离开?

Talk about it somewhere only we know? 说说只有我们知道的地方

This could be the end of everything 这将是一切的结束

So why don‘t we go 那么我们为什么不去,

Somewhere only we know? 一个只有我们知道的地方?[X2]

Oh simple thing where have you gone哦,简单的一切,你去哪里了?

I‘m getting old and I need someone to rely on 我变老了,需要有所依靠

So tell me when you‘re gonna let me in 所以告诉我你什么时候才能接受我

I‘m getting tired and I need somewhere to begin 我累了,需要开始的地方

And if you have a minute why don‘t we go 如果你一点时间为什么我们不离开?

Talk about it somewhere only we know? 说说只有我们知道的地方

This could be the end of everything 这是一切的结束

So why don‘t we go 那么我们为什么不去,

Somewhere only we know?一个只有我们知道的地方?


评论(1)
热度(20)
© 楚乔 | Powered by LOFTER